Aşk ve Küller Filmini izle - Film izle

Türkçe DublajTür : Dram, Romantik Gösterim : 8 Temmuz 2011 Imdb : 7.6 Yapım : 2010

Yönetmen :

Senaryo :

Oyuncular : , ,

Orijinal İsim : Blue Valentine

Aşk ve Küller 7.6/10

Geçtiğimiz senenin bağımsız sinema hiti Aşk ve Küller, genç yönetmen Derek Cianfrance’ın üzerinde uzun süre çalıştığı bir proje. Blue Valentine’ın senaryosu üzerinde 11 yıl çalışan Cianfrance, fazlasıyla içselleştirdiği öyküye bir türlü son halini verememiş. Senaryoyu tamamladığında ise başrolü oynayacak iki isim konusunda çalışmalara başlanmış.

Fragman

09 Şubat 2012

İzlenme : 245.983

Yorum : 65

Sonra İzleFavorilere Ekle
Işıkları Kapat Sinema Modu Sorun Bildir

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Mete KALENDER
09 Şubat 2012

İzleyelim bakalım. Nasılmış

zehra
09 Şubat 2012

guzel dıyorlar bakalımmmmm nasıl mıs

ilkay
09 Şubat 2012

Geçmişini unutmayan Cindy’nin,Dean ile umut vermeyen birlikteliklerinde nefret,sevgi,gözyaşı ve mutluluk içinde geçen yaşam öyküsü.Sürükleyici gelmedi.Ryan Gosling’in oyunculuğuna yakıştıramadığım bir film diyebilirim.

ahmet
10 Şubat 2012

ryan gosling başarılı bir oyuncu olucak gibi hadi bakalım 😉

Ali
10 Şubat 2012

guzel film, vakit ayirmaya deger..

gökhan
10 Şubat 2012

10 numara film.çok güzel mesajlar weriyor.dean nin kadınlar hakkında sölediğiye lafa bittim.çok iyi analiz.kadınlar ihtimaller arasından en iiyisi olanı seçer 😉

ali fatih
10 Şubat 2012

güzel bir dram filmi tavsiye ederim.

emre
10 Şubat 2012

alışık olmadığımız bi final

LELLİ
10 Şubat 2012

ahh bu maymun iştahlı kadınlar,,,,,,

sercan çelik
10 Şubat 2012

hayatımda bu kdar berbat bir film izlememiştimm

ahmet
11 Şubat 2012

insanın içine dokunan çok güzel bi film

cucci
11 Şubat 2012

Tek kelimeyle HARİKA ÖTESİ BİR FİLM . herkes izlemeli.

cihan
12 Şubat 2012

Kadınları anlamak gerçekten zor, hep daha fazlasını istiyorlar,filmde güzel işlenmiş bu durum öyle bir adamla evli ama yinede ayrılmak istiyor… 🙁

melvin
12 Şubat 2012

biz erkekler,çıkarken karizmamızdan geçilmez,evlendikten üç beş sene sonra filmdeki gibi bi öküz oluruz.sonrada başlar bu kadınlar ne nankör muhabbeti.

Anonim
13 Şubat 2012

güzel bir film izlerken sıkılmadım tavsiye ederim.

karaca yılmaz
13 Şubat 2012

adminnn ryan goslin filmleri daha çok olsun lütfen

Ümit
14 Şubat 2012

7/24 film izlediğim tek sitesiniz.Çevirileriniz filmleriniz kaliteniz başarılı.Yalnız bir sorun var film ismi arama tam bir felaket.

sade
15 Şubat 2012

tam bir drama.Gerçekler,kendi anlık hatalarımız,aşk,evlilik ve aile üzerine anlamlı bir film.
hayatın ciddi yanlarından bir kesit istiyorsanız izleyin.başarılı…

aslı
16 Şubat 2012

yemin ederim film bitmesini 4 gözle bekledimm başıma ağrılar girdi bu neydii ne suratızz karıydıı o yaa deli oldumm

berna
16 Şubat 2012

aslında gerçek yaşamdan alınmış sahneler..evliliği düşünmeyen 2 insan çocuk olunca evlenmek zorunda hissedip evlenmişler..fakat zamn geçtikçe ilişki daha kötüye gitmiş ve kötü son..oyunculara gelince bu adama bayılıyorum ama kadın çok suratsız…genel anlamda izlenebilir…

:p
17 Şubat 2012

igrenç vakid kaybı kesinlikle berbadddd

hande
19 Şubat 2012

bu başrol tam sana göre Ryan Gosling ouynculukta tek geçerim seni.

hamdusena
19 Şubat 2012

selam ,filmi izledim .
bu adamın filmlerinin hepside bana göre çok güzel ,adamın kötü bi filmini görmedim , bu filmde adamı çirkinleştirmişlerdi ,gözüne bi gözlük ve saçlarının dökülmesi konusu ,şimdi bazı arkadaşlar demişlerki filmde anlatılmak istenen çok şey var ,bence bu anlatılmak istenenleri zaten hepimiz çok iyi biliyoruz ,benim anladığğım ders şu zaten hiçbir zaman kadınların çalışmasının asla taraftarı olmamışımdır ,koca çalışır kadın evinde çocuğuna bakar ve ikinciside adam kadın için çok şey yapmasına rağman kadın ne istediğini bilmiyor yani kendini bi bok sanıyor afedersiniz ,filmin sonunda işte gördünüz kocasını bıraktı şimdi gidip ya eski sevgilisine yada evli olduğu halde oana asılan o bok suratlı doktorun altına girecek üzüldüm yani açıkçası adaama güzel film izleyin .ama gerçek dünyada böyle şeylerin olduğunu pek sanmam.

ali
26 Şubat 2012

çok güzel bir filmdi…

uğraşamayan kişi
28 Şubat 2012

güzel bir film. evlilik, aşk, fedakarlık… düşüncelere sevk ediyor.
çok eğlendiği, hoş vakit geçirdiği biriyle evleniyor ama daha sonra işler istenilen gibi gitmiyor. belkide bu kültür farkı denilen durum orata çıkıyor. aşk, bitebiliyor ve her şeyi yaptığına inanmana rağmen karşındakinin aşkının bittiğini görünce acıdan kıvrandırıyor. ne menen bir haldir. iyi seyirler 🙂

Anonim
29 Şubat 2012

ilişkileri anlatıyor ama mutsuz bir hikaye

Mehmet
29 Şubat 2012

vaktiniz boşa gitmez, izleyin ve kadın neymiş görün.

Mehmet
29 Şubat 2012

vakit kaybınız olmaz, izleyin ve dünyanın en zor anlaşılan canlıları hakkında biraz daha fikir sahibi olun

Anonim
02 Mart 2012

ilişkilerin tükenişi ve insanın nankörlüğünüde anlatan bir hikaye(amerikan formatı) her neyse bence kasvetli izlemeye gerek yok daha ii filmlerle zaman değerlendirin derim,

mihriban
03 Mart 2012

bi saatdir ne isliyim die bakıyorum 🙂 en son bunda karar kıldm bi isleyelim nasılmış:)

ekrem
05 Mart 2012

Aşk ve küller bu isim çevirisi kesinlikle film’e tam oturmuş

turk
07 Mart 2012

izliyelim yorum iy diyor

Derviş
10 Mart 2012

Çok acıklı bir filmmm

santos
10 Mart 2012

orta halli

ssss
17 Mart 2012

dean karakteri eşime benzettim ama kadınla alakam yok suratsız sorunlu bir kadın genelleme yapmayalım yani. Keşke bütün erkeklerde bu kadar ilgili olsa eşine..filme gelince güzel fena değil.

sümbül
26 Mart 2012

hiç sevmedimmm yorumlar yanılttı izlemeye değecek bir film DEĞİLLL

halil arisoy
26 Mart 2012

canim sikildi bu ne bicim film tumden izlemek bile istemedim

merve
26 Mart 2012

iğrençti

esen
26 Mart 2012

filmmin ismine aldanmayın çok körü bi film izlemeye degmez

oğuz
26 Mart 2012

sıradan normal bi film eğlenceli değil.

hakan
27 Mart 2012

ben anlamıyorum yaa ıcınde bıraz daha heyecan olablırdı cok duz olmus puanı fazla bence vede daha guzel bı bayana verılebılırdı basrol bu karıya uyuz oldumm

ümit
27 Mart 2012

su filme vakit ayrılmalı diyerek puanını 7.60a cıkaran arkadatarzı hayata bakış acısı film zevki tarzı bence ele alınarak arastırma konusu olabılır.tam anlamıyla fıyasko hangı kafada fılm puanlıyorsunuz cozebılmıs degılım.

abdullah
27 Mart 2012

Giriş var gelişme var sonuç yok anlamsız bir film bence

Anonim
27 Mart 2012

çok kötüydü hatta çok fena 🙁

leyla
27 Mart 2012

çok kötüydü ….

HÜSEYİN KÜÇÜKSAYACIGİL
27 Mart 2012

BEN FİLMİ SEVMEDİM.

sevda
27 Mart 2012

cok guzel filim

volkan
27 Mart 2012

güzel vakit geçirdim.

lale
27 Mart 2012

hayatımda izlediğim en berbat filmlerden biriydi

cem
28 Mart 2012

Motorize bir kadın fedakar bir erkek.Herşeyini verebileceği erkeği bulmuşken ondan başka herkese vermiş.

merve
28 Mart 2012

çok vasat filmdi açıkcası sıkıcıydı. son partta hep ileri sararak izledim

pınar
20 Temmuz 2012

tamam film hayatın içinden ammavelakin zaman kaybı arkadaşlar

gül
19 Haziran 2013

Yuvanın yıkılışını anlatıyor.Adam karısına çok değer veriyor.Gerçek hayattada erkekler kadınlara böyle davransa ne güzel olacak

bulut
16 Ekim 2013

rutin bi film

kerem
18 Ekim 2013

bu nasıl bı kepazelııktır bole ulan arkdas yanlıslıkla ızleeyelım dedım burdakı beylerın bayanların yorumlarını dıkkatte alıp ınsanlar yasırmıs bu fılm tam bır fıyasko…

Mete
20 Ekim 2013

Yorumların %50’si süper derken diğer yarısı zaman kaybı diyor. Bu tür yorumlarda hep arada kalıyoruz.
Berbat diyen arkadaşlar açıklama yaparsa, izlemeyenler için rehber olur.

Bende 112 dakikamı feda edip izlemeyeceğim…

B.ARSLAN
27 Aralık 2013

film kitabın ortasından konuşuyor. Dram dersen 10 numara film ama dram sevmıyorsan, psikilojin bozulur. Çünkü sözler kitabın tam ortasından kaldıramayabilirsin.

naci
04 Şubat 2014

fılım aslında zaman kaybı degıl ınsana bıseler ogretıyo bı dergıde grmustum fılmı merak ettm ızledm guzel ktu deıl fılımlerde ınsanlara bılınc altını fena sokuyolar ınsanlar flım dızılerle grcek hyatlarını yoneltıyolar bnce aynısı bzm basımızdnda gecebılır kadını etkıleyen adamın fakır olması degl heycan araması her zmn hycanı korycaksn..

leyla
14 Haziran 2014

çok güzelbir film ama boşroldeki kadını beğenmedim 3 erkğin peşinden koşacağı bir kdındeğil bence ryan gosling yine mükemmel neyi dert ediyorsa ektir saçları on kat güzelini bulursun <3

Nil
23 Aralık 2014

Yorumlara kandim, cok siradan bir film. Begenmedim

deniz
21 Haziran 2015

Herkeze merhaba,

Benim zevkime uyan bir filim olduğunu söyleyemem. Emege saygı dersem 10 üzerinden 4 veriyorum

uğur zeytinoğlu
06 Ağustos 2015

gerçek hayatın sillesini yemiş insanların daha iyi anlayabilceği..heleki boşanma üzerine devam eden bir ailenin ferdi olduysanız çok daha anlamlı bir film.

Zehra A
03 Şubat 2016

OLSADA OLUR OLMASADA OLUR TARZI BİR FİLM OLMUŞ BENCE -_-

zamur
26 Mart 2016

berbat deyildi pislikte deyildi iyide çok deyildi nasıldı derseniz işe eleydi.lanet olsun

tt
23 Mart 2017

zaman kaybı.

Yukarı Çık