Ghajini - Filmizle.movie

Ghajini (Türkçe Dublaj) 7.3/10

Türkçe DublajTür : Aksiyon, Dram, Gizem Gösterim : 25 Aralık 2008 Imdb : 7.3 Yapım : 2008

Yönetmen :

Senaryo : ,

Oyuncular : , , , ,

Orijinal İsim : Ghajini

Ghajini (Türkçe Dublaj) 7.3/10

Film, 2000 yapımı Akıl Defteri – Memento filminin yeniden çekimidir.
Kalpana küçük bir reklam filminde oyunculuk yapıyordur. Sanjay(Aamir Khan) ise amerikada eğitimini tamamlamış ve babasından kalan Air Voice şirketinin başına geçmiştir. Sanjay reklam afişi için belirlediği evde kalpana kalmaktadır. Sanjay’in adamları Kalpana ile görüşmeye giderler, fakat kalpana’nın iş yerinde ki arkadaşları Sanjay’ın ona aşık olduğunu sanarlar ve bundan sonra Kalpana ile Sanjay’ın maceraları başlar. Birbirlerine aşık olurlar.İkili iş gerekçesi ile farklı yerlere çalışmaya giderler ama bir daha birbirlerini göremezler. Bunun sebebi olan kişi ise GHAJİNİ’dir. Bundan sonrası hayatta kalan, hafızasını kaybeden ve 15 dakikada bir her şeyi unutan Sanjay’ın imtikamıdır. Film 3 saat ama izlerken gerçekten zevk alacaksınız. Not: 7 Ödül ve 16 Adaylık.
Ghajini filmini izledikten sonra Hindistan yapımı diğer; 3 Aptal (3 Idiots) , Yakın Koruma (Bodyguard) , Lagaan , Yalan Çemberi , Holiday ve Benim Sevgili Bindu’m filmini izlemenizi veya göz atmanızı tavsiye ediyoruz.

Fragman

10 Şubat 2012

İzlenme : 109.387

Yorum : 83

Sonra İzleFavorilere Ekle
Ghajini 1. Part (Türkçe Dublaj)
Ghajini 2. Part (Türkçe Dublaj)

Alternatif Ok.Ru 1. Part seçeneği için tıklayınız.

Alternatif Ok.Ru 2. Part seçeneği için tıklayınız.

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

diyadin
10 Şubat 2012

bir kave hade bana musede

serikiller
10 Şubat 2012

çakma akıl defteri

Rumuz
10 Şubat 2012

Belki çok uzun olabilir ama şunu söylemeliyim ki sonuna kadar hiç sıkılmadan zevkle izlediğimi söyleyebilirim.

ali tekin
11 Şubat 2012

YAA BU NASIL Bİ FİLMDİR BOYLE,BELKİ EKSİKLER VAR AMA OKADAR MUTHİŞ EMEK VERİLMİŞKİ VE KONUDA MUHTEŞEM,HERALDE BU KADARI BAŞKA HİÇ Bİ FİLMDE BİA RADA BULUNAMAZZ… TEK KELİMEYLE MUHTEŞEMDİ…
SUPER SUPER SUPER SUPERRRRRRR….. MUTLAKA İZLEMELİSİNİZ..

Anonim
11 Şubat 2012

senaristin eline yüreğine sağlık,hissederek oyunculuk yapmak bu olsa gerek.

servet
11 Şubat 2012

3idiotss filmini izledim çok güzeldi herhalde buda güzeldir ;))

emin mercan
11 Şubat 2012

mukemmel bır fılım cok uzun ama kesnlıkle degıcek ızledıgınıze hayatnızda onemlı yer edıcek bır fılım hıc bıtmesın ıstedım

kovboy
11 Şubat 2012

10 numara film tavziye ederim sakın kaöırmayın

MrBusy
11 Şubat 2012

Ehh.. Aamir Khan’dan daha iyisini beklerdim.. Mantık pek aramayın öyle vakit geçirmeye izlenebilir..

RASİM
11 Şubat 2012

muhteşem bi film…

keremwade
11 Şubat 2012

ilk üçe girecek film bu bollywood tarihinini en iyi filmi olabilir.

Lion_Heart
11 Şubat 2012

film biraz uzundu ama gercekten ızlenmesı gereken bır fıl dıye dusunuyorum. admın ellerıne saglık

Hakan
11 Şubat 2012

kesinlikle izlenilmesi gereken bir film çok iyi 🙂 konusu çok kısa geçilmiş filmi izleyince çok daha güzel olduğunu anlarsınız. Benden 10 puan

Anonim
11 Şubat 2012

bu güne kadar izledim en muhteşem filim diyebilirim.
emeqi gecen tüm arkdaşlara teşekkürler

huseyneli
11 Şubat 2012

fevkaladenin fevkindeee..

algol
12 Şubat 2012

Bollywood filmlerinden önceden nefret ederdim ama Aamir Khan filmleri alışılagelmiş Bollywood filmlerinden farklılar. özellikle Aamir Khan’ın Taare Zameen Par ve 3 İdiots izlenmesi gereken harika filmleri.

ilkay
12 Şubat 2012

Mükemmel,daha ne olabilir ki izlemeyen bence pişman olur uzun diye düşünmeyin seyrettikçe daha da içinize işliyor baş yapıt olmaya aday…

A.bozkurt
12 Şubat 2012

hinduların en iyi filmi bu olsa gerek 🙂

Ghajini
12 Şubat 2012

Mütiş bir film

ahmet1967
12 Şubat 2012

İlk olarak film muhteşem onu söylemeliyim. filmi izleyim mi diye düşünenler varsa bence kesin izlesin. film başlarda biraz komedi gibi. fakat sonuna doğru..içim acıdı valla. sonları çok duygusal..

ahmet1967
12 Şubat 2012

yeni film izlemek isteyenlere benden bir öneri .. google a aamir khan filmleri yazın hepsini izleyin… bütün filmleri harika adamın.. hint filmlerine karşı inanılmaz bir sempati yarattı bende..

betül
12 Şubat 2012

hindistanın Cüneyt Arkın ı :))

esra
12 Şubat 2012

niye böyle bitti ki..

hrkn
12 Şubat 2012

onca film izledim…ama bunun yeri çok başka…10/10

Tuğçe
12 Şubat 2012

İnanılmaz bir film..ağlamakdan öldümm 🙁

tharun
12 Şubat 2012

Kesinlikle izlemelisiniz. Hindistan yapımı böyle güzel filmlerin olması şaşırtıcı. 3 saat çok keyifli geçecek. İyi seyirler.

nazlı
13 Şubat 2012

gerçeten muhteşem bir film zaten aamir khan varsa kötü olması beklenmez süperdi tavsiye ederim zaman kaybı değil izlediğinize değicek emeği geçenlere teşekkürler partlı sistem olması ayrıca çok güzel hep böyle olmasını temenni ederim …

erdem
13 Şubat 2012

cok guzel bi film

seyfi-antik
13 Şubat 2012

Gelcekten cok iyi bir FILM 10 numara yani elerine salik.Herkeze de terci ederim tesekurler.

tuncay tanık
13 Şubat 2012

izlediğim en güzel film emeği geçen herkese teşekkürler süperrrrrr
yenisini beklerimmmmmm senaristinnn eline sağlıkkkk
tüm ödülleri hak ediyorrr

Anonim
14 Şubat 2012

BEN BOLE BIR FILM IZLEMEDIM GERCEKTEN MUKEMMEL EMEGI GECEN HERKEZE TESEKKURLER KONUSU BENCE SIMDIYE KADAR CIKMIS BUTUN FILMLERDEN COK IYI HERKESIN IZLEMESINI TAVSIYE EDERIM

gogo
14 Şubat 2012

öncelikle yorum u iyi yönde yapan arkadaşlara teşşekkur ederim gerçektende muthiş bir başyapıt hiç bitmesin istedim 🙂 10 üzerinden 10 dan fazla veresim geliomm 🙂

leman
15 Şubat 2012

birçok abd filmlerinden daha gerçekçi ve kaliteli.bence verilen puan çok az olmuş.10 üzerinden8 olmalıydı..

murat
15 Şubat 2012

çok güzel ve anlamlı bi film di teşekkürler benim adım khan dan sonra izlediğim en güzel bollywood filmi

namyelüs
15 Şubat 2012

arkadaşlar hayatım boyunca izlediğim en güzel filmlerden biri 3 saat sürüyo ama izlerken bana hak vereceksiniz kesinlikle izlenmeye değer 🙂

Mehmet BEDEL
15 Şubat 2012

ÇOK GÜZEL FİLM İZLENMEYE DEĞERRR….

veys
16 Şubat 2012

Hayatım boyunca izlediğim en güzel film

Hacer
16 Şubat 2012

Çok Duygusal güzel filmdi bayıldım emeğinize sağlık..sıkılmadan izledim..

Qubec
17 Şubat 2012

Değişik, ilginç ve sürükleyici, biraz salton denizini andırıyor. Güzeldi son dakikasına kadar keyif aldım açıkçası.

Burak
18 Şubat 2012

Bazı yerLeri biraz saçma geLebiLir ama gerçekten çok anLamLı ve güzeL bir aşk hikayesi ..

Anonim
19 Şubat 2012

süper

öztürk
19 Şubat 2012

harika bi film izlemenizi şiddetle öneririm admin eline saglık tşkler

betül
22 Şubat 2012

çok güzel bi film admin LÜTFEN daha çok hint filmi koyar mısın ??????????

ilhan
22 Şubat 2012

gerçekten çok şaaser çok duygulandm filmi izlerken baya sürükleyici hintçe konuşmalarına rağmen sanki türkçe konuşuyorlarmş gibiydi hintliler güzel film yapmış anlayacağın ellerinize sağlık emeğinize sağlık

volkan
22 Şubat 2012

adam king beyler super gercekten ….

Ayberk
25 Şubat 2012

Son zamanlarda izledigim en guzel flim tsk flimizle

zeze
01 Mart 2012

hikaye iyi,geçmişi çok uzun anlatmışlar.vardiyeyi yedik.saolun varolun

Anonim
01 Mart 2012

süper bir film

Harun YILDIRIM
03 Mart 2012

3 saat Lik bir Flimdi Ve Suan Sabahin Dördü OLdu İki saat Sonra Kalkip İşe Gidicem Yemin ederim Ben Böyle Duygusal Bir Film
DAHA İZLEMEDİM Mükemmel Bir Flim

ligenros
05 Mart 2012

hayatımda ızledıgım en guzel fılmlerden 1 tanesı mukemmelıteeeeee

murat
10 Mart 2012

harikaaa

vedat
20 Mart 2012

TEK KELİMEYLE MUTHIS SAAT GECE 5 KADAR IZLEDIM BENCE DUSUNMEYIN IZLEYIN BIRDE MY NAMS KHAN IZLEYIN ODA COK GUZEL FILM

AĞA
22 Mart 2012

Vedat arkadaşa teşekür ediyorum bu filmi bana o önermişti gerçektende çok beğendim.Buna Benzer bir Film daha var MY NAME iS KHAN (BENİM ADIM KHAN) diye bu film ghajinidende güzel oldugunu söyleyebilirim ve TAVSİYE ederim saygılar.

Abdullah ÖĞÜT
25 Mart 2012

bir film bukadarmı güzel olur herşeyiyle süper süper süper emeklerine sağlık olağanüstü bir film hayran kaldım filme bence 10 üzerinde 10 olmalıydi puanı hakkını yemişler filmin kesiiiinlikle izlenmesi gereken filmlerin en başında geliyor kaçırmayınnnnnnnnnn

hüseyin
27 Mart 2012

mükemmel bir film di izledeğim en iyi filmlerden biri

CİNEOTORİTE
27 Mart 2012

film ‘akıl defteri’filminden öykünmüş ama ondan bin kat iyi..derinliği olan bi başyapıt…

yalnız geceler
28 Mart 2012

çok muhteşem bir film bence 6.8 den çok daha fazlasını hak ediyor. 10 numara 5 yıldız dersek daha güzel olurdu.

Anonim
31 Mart 2012

bir film bu kadar mı güzel olabilir

harun
01 Nisan 2012

bi şarkı başlayınca 10 dk ileri alın 🙂 guzel film

emin
04 Nisan 2012

Nasıl filmdir bu ya hem gerildim,hem heyecanlandım, hem gözlerm yaşardı. Ama insan öyle bir güzelliğe nasıl kıyar, deli olmamak mümkün değil. Hem dışı güzel hem içi güzel bir kız. Böylesini bulacağım da gözümün önünde öldürcekler ben de deli olmayacağım. İmkanı yok! Neyse söylencek çok şey var da ben kendimi iyice kaptırdım. Ama inşallah böyle şeyler filmlerde kalır. İzlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Paylaşım için teşekkürler. Biraz da Hintçe öğrendik bu aarada…

furkan
08 Nisan 2012

süper ötesi ya, uzun ama gerçekten süper,

Anonim
11 Nisan 2012

benim adım khan izleyin on agöre yorum yapın

ieçüetüe
12 Nisan 2012

kapak fotoğrafında ki adamın fiziği ne öyle ya süpermiş 😀

amir khan
14 Mayıs 2012

Harika, muhteşem bir film. Bırakın artık amerikan filmlerini izlemeyi. inanın hint filmleri izlemeye başlayın bağımlısı olursunuz. en iyi hint filmeleri: 3 idios, black, fanaa, devdas,ghajini, milyoner, my name is khan, taare zaman par, bir zamanlar hindistanda gibi… özellikle aşk filmlerinde ben bile ağladım ki ağlamamak imkansız bence. özellikle müzikleri dehşet! bu söylediğim filmleri izlemeyen varsa çoooook şey kaybeder…

ömer
15 Mayıs 2012

ya filimler acılmıyor

Uqur
15 Mayıs 2012

Tr Dublajı Olsa Çok İyi Olur Sn. Yönetici 😀 Çok Övdüler Bu Filmi Ya…

Uqur
15 Mayıs 2012

Yorumda da bayağı Övmüşler Haftasonu Film Rehberime Ekledim Bunuda 😀 😀 😀 😀

[email protected]
06 Haziran 2012

Benim filmim bu yaa,yok böyle film arkadaşım izleyin mutklaka izlenmeli

aysegul
20 Ağustos 2012

aamir khan ın baska film lerini eklerseniz süper olur ve bu acılmıyor lutfen kontrol edin

v edat
21 Ağustos 2012

arkadaşlar my nams khan la bence kıyaslamayın ikisi farklı senaryoları var Aamir Khan filmleri gerçekten güzel size iki film daha önerebilirim 3 idiots yani 3 aptal komdedi bir okadar insanlık adına anlamlı(taare zameen par) filmi

bilocan
13 Ekim 2012

Filmkolik biri olarak en çok etkilendiğim filmlerden biri. MÜKEMMEL

ahmetayhan
14 Aralık 2012

kaçırılmayacak arşivlik bir film. 10/8

fatih ataş
03 Mayıs 2013

ya nasıl izlenio arkadaşlar bi yardımcı olunuz

kkk
04 Mayıs 2013

görüntü kalitesi yok bnce film güzel

LadyQueen
15 Ocak 2014

Dram ve Aşk’ın eşsiz uyumu..

bengü
06 Nisan 2014

hayatımda izlediğim en harika film diyebilirim herkese tavsiye ediyorum arkadaşlar kesinlikle izleyin 3 saat boyunca hiç sıkılmadan izledim.

su
13 Mayıs 2014

harika bir oyunculuk
müthiş kurgu
zevkle izledim

nurgül
15 Temmuz 2014

çok ama çok güzel izlenilmeliiii 🙂

duygu
21 Ağustos 2014

bu film assla 6,8 i haketmiyorr bu kadar mükemmel bir filme nasıl oluyorda bu puanı veriyorsunuz öteki saçma filmlere 8 leri veriyorsunuz bu filme vere vere 6,8 mi veriyorsunuz ?

dilo
15 Aralık 2015

Ayy harika amir khan a bayılıyorum ama film ayrı bi guzel

Taha
29 Temmuz 2017

Gerçekten harikulade bir film akıl defterine çok az benziyor ama içinde geçen kurgu çok iyi bu kadar beklemiyordum yorumlarda bir tane negatif eleştiri görmedim gerçektende öyle izlemenizi tavsiye ederim.

serkan serko
12 Şubat 2018

tek kelime ile mükemmel…

Mne
13 Nisan 2018

İzlenir güzeldi

Yukarı Çık